2007 - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Dominique Mater - WaarBenJij.nu 2007 - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Dominique Mater - WaarBenJij.nu

2007

Door: Do__

Blijf op de hoogte en volg Dominique

09 Januari 2007 | Verenigde Staten, Chicago

Alles is weer back to normal. Feestdagen zijn voorbij, Prisca is naar huis en de familie is ook weer thuis.

Vorige week zag ik een rood koppie rondlopen op O'hare, nou dat kan maar 1 iemand zijn dacht ik! Prisca! We stapten in mijn auto'tje en scheurden naar mijn huisje toe. Aangezien miss Pris een beetje moe was van de reis is ze niet veel later na aankomst maar 'haar' ;) bedje ingedoken en de volgende dag zijn we (net als alle andere dagen ;) ) wezen winkelen.. Niets kopen natuurlijk, alleen kijken! (zucht.. echte Nederlanders :) ) Gelukkig had ik aan Prisca wel een goede Sushi partner. Dus lekker veel sushi gegeten afgelopen week! (we waren echt gezond bezig, of niet Pris? ;) )
Aangezien ik geen kaartjes had geregeld voor oud en nieuw moesten we dat op de 'grote' dag zelf nog doen. Gelukkig konden we nog kaartjes krijgen. Wij besloten ons nieuwe jaar in te luiden in 'The Bamboo Room'.
Om 5 uur 's middags, onze tijd, was het bij jullie nederlanders al nieuwjaar! Dus even een aantal mensen gebeld en gelukkig nieuwjaar gewenst. De lijnen waren wel druk bezet rond die tijd, maar het is me gelukt om de meesten te pakken te krijgen! (Ik had toch stiekem wel even bij jullie willen zijn hoor.. :) )
Toen de klok bij ons eindelijk 12 uur sloeg werd ik ook nog door een paar mensen gebeld, altijd leuk natuurlijk! Ik heb dus ongeveer een half uur op de wc doorgebracht met mijn telefoon. De club was wel gezellig, maar rond 2 uur hadden we het wel weer gezien. Op naar de auto en hup wat pizza naar binnenwerken.
De week dat Prisca hier was vloog ook om. En afgelopen zaterdag zette ik haar weer af op terminal 5... Dag Pris, het was gezellig.
Tijdens het verblijf van Prisca hebben ze ook nog onze garagedeur ondergespoten met graffiti! De buurman belde aan met de mededeling dat er wat op onze garagedeur stond. Dus ik vroeg wat er dan precies op stond. 'Pussy' (niet lachen) zei hij. Dus ik politie gebeld, aangifte gedaan, schilder gebeld en 3 uur later was alles weer goed.

Gisterenavond kwam de familie weer terug van hun skivakantie in Vail. De rust in huis is weer verbroken, en we gaan er weer (met een berg was..) tegenaan! Op naar een goed 2007!

Happy new year!

Do__

  • 09 Januari 2007 - 13:07

    De:

    Moet toch altijd ff een reactie achterlaten.. al weet ik niet eens wat te schrijven eigenlijk.. Oja, back to normal..tja hier ook. Moet me ook nog inschrijven voor cursus! bleh..haha.. Kan ook gewoon het geld vragen om een cursus uitgaan en shoppen in Chicago te volgen?
    Nou eh.. 16, 17 of de 18e.. ik hoor het wel van je! we moeten het echt vastleggen anders gaat mn geld weer op aan andere dingen snappie?
    Ciao babe! xxx

  • 10 Januari 2007 - 13:17

    Sophia:

    Hoi lieve Do

    Alles gaat dus weer zo zijn gangetje, hier ook hoor alles weer opgeruimd de kerstspullen weer opgeborgen.Wat gaat de tijd toch snel kan niet wachten totdat het voorjaar weer begint al kunnen we hier niet van winter spreken.Nou dikke kus van ons thuis

    XXXXXXX Jouw MAMS

  • 11 Januari 2007 - 21:29

    Chenta:

    Hoi do
    Gelukkig nieuwjaar nog.

    kus
    Chenta

  • 14 Januari 2007 - 09:16

    Sanne:

    Hee ! ik kwam via via op je site en ik dacht ik laat een berichtje achter. Ik ga namelijk dit jaar naar Amerika met EF, met welke organisatie ben jij ? Misschien kan je me mailen ?
    kusjus_sanne@hotmail.com

    Kusje Sanne

  • 17 Januari 2007 - 18:50

    Wouter:

    He die Do, wat een leuke site.Hoop dat je het naar je zin hebt daar. En niet te veel shoppen he haha!
    groetjes Wouter (Vlieland)

  • 22 Januari 2007 - 19:21

    Lieke:

    He Do,

    ik wacht nog steeds op dat telefoontje van je!!

    Hoop snel wat me je af te kunnen spreken!!

    xxx Lieke

  • 31 Januari 2007 - 21:48

    Evenizzle_:

    Joehoe!
    I think Iam coming, isn't?!!! :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Chicago

Dominique
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 68
Totaal aantal bezoekers 42709

Voorgaande reizen:

01 Juli 2006 - 10 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: