Eva visiting Do - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Dominique Mater - WaarBenJij.nu Eva visiting Do - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Dominique Mater - WaarBenJij.nu

Eva visiting Do

Door: Do__

Blijf op de hoogte en volg Dominique

08 Mei 2007 | Verenigde Staten, Chicago

Eindelijk was het moment, waarop ik al een tijdje met smart zat te wachten, daar! Ik zag iets langs en blonds boven de mensenmassa op het vliegveld, O'hare, uitsteken. En ja hoor! Daar was ze! m'n beste vriendinnetje, Evanita! (beter bekend als Eva) Na een innige omhelzing zetten we onze rit naar mijn huisje in Elmhurst voort. (Eva was blij dat ze in een auto zat waar ze eindelijk eens normaal haar hoofd omhoog kon houden ;) )

De eerste avond besloten we om in mijn favoriete restaurant *Sushi Samba* te gaan eten. (aangezien Eva me verteld had dat ze erg van Sushi hield :D ) Ik weet intussen wel wat lekker is in dat restaurant dus besloot Eva mij te vertrouwen en bestelde ik ook wat voor haar. Toen ze ons bord serveerden keek ze met een schuin hoofd naar het eten en vroeg of er ook vis in Sushi zat :D ;) :) haha.. (Wat mistte ze de Mac op dit moment) Om een uurtje of 9 maar richting huis gereden om Eva maar lekker in mijn bedje te leggen. (aangezien de jetlag in aantocht was)

Zaterdag. Shoppen in Chicago! Lekker relaxed wat winkeltjes afgegaan op State str. (1 van de 2 grote winkelstraten downtown) 's Avonds besloten we om naar Elmhursts pub te gaan, Fitz's! Even 'wat' gedronken en vervolgens op onze geimporteerde nederlandse fiets richting huis. :)

**Ik zal jullie (lezers) niet vervelen met de rest van onze shopverhalen en bezoekjes aan millenium park e.d.**

Maandag koninginnedag! Natuurlijk word dat hier ook gevierd! Alleen hier stonden we niet tussen de zuipende 20-ers maar tussen de 'classy' heren en vrouwen waartegen je (wel) u zegt. Toen de gouverneur van hier klaar was met zijn speech zongen we gezamelijk nog het wilhelmus en daarna konden we eindelijk aanvallen op de nederlandse hapjes! (ontbraken de frikandellen potjandosie! ;) ) Maar de haring glibberde onze keeltjes lekker in! :D Tevens was dit de dag waarop mijn Canadese vriendin, Amanda, Illinois zou verlaten om vervroegd terug te keren naar Canada. Ook dit speelde zich af in Sushi Samba. (Eva bestelde dit keer vlees)
Nu is Amanda dus weg, maar ik ga haar zeker vaker zien! Ongetwijfeld! :D

Donderdag gingen we weer op naar Fitz's pub! Dit keer besloten Karen en Priscila ook mee te gaan. Eenmaal aangekomen kwamen we tot de ontdekking dat iemand zijn verjaardag vierde en deze persoon bood ook ons wat champagne aan! (En aangezien je een gegeven paard niet in de bek mag kijken.... ;) ) Karl, (degene die jarig was) een grote neger van 2 bij 2 meter, en zijn vriend die nog een meter breder was (tevens beide trouwens dj's) nodigden ons uit om mee downtown te gaan. Aangezien Karen en Priscila smeekten dat ik ook meeging, verdrong ik de gedachte aan het feit dat ik er om 6 uur uit moest maar even, en zei ja! De club waar we naar toe reden heet: Underground. En ik was er nog nooit eerder geweest. Zoals de naam het al zegt, de club was ondergronds. Erg gaaf wel! :D Aangezien die vriend van Karl hier draaide kwamen we gratis binnen. Deze avond hebben we ons prima tot zeer prima vermaakt ;)
Rond een uurtje of 5 kwamen we thuis en stond ik om kwart over 6 naast mijn bed om de kindjes te verzorgen. Met vermoeide ogen keek in nog een keer naar mijn bed waar Eva nog heerlijk lag te slapen terwijl er soms een sliertje kwijl uit haar lieve mondhoekje droop! Te schattig :)

Vrijdag maar weer op naar de kroeg! Yvonne besloot ook om mee te gaan. Ook dit was een zeer geslaagde avond! Erg gezellig! Yvonne had zelfs met 10 dollar aan raffletickets 3 prijzen binnengehaald waar de waarde zeker wel 30 dollar van was!
Toen was het alweer zaterdag! Ik was uitgenodigd door een meisje die een feest gaf in een club downtown. Dus daar moesten we ook maar naartoe dan! Om 9 uur haalden Karen, Priscila en Poovi ons op om de open bar nog te redden. (gratis een uur drinken!) In een uur hebben we iets teveel van het goede achterovergeslagen, maar het was gratis! ;) Aan het einde van deze avond (rond een uurtje of 5) waren we gebroken!

De volgende ochtend was het alweer zover! De dag van vertrek! :( Ik reed haar in mijn bakkie richting het vliegveld en toen we in de rij stonden voor het parkeren schrok ik me rot! Ik zag in de auto voor me Eva's dubbelganger! 2 druppels water! Echt heel bizar!

Het waren echt 10 superdagen en mis haar nu al weer! Maar toen ik dit keer afscheid van haar nam wist ik dat het nog maar een paar weekjes zou duren voordat we elkaar weer in de armen kunnen vliegen!! :D

  • 08 Mei 2007 - 01:45

    Denise:

    Hey maarre, ik mis je verhaal dat je straal bezopen stond te 'dansen' als een gek! ;-)

  • 08 Mei 2007 - 03:47

    Do @ Denise:

    'Dat ben ik vergeten ;) '

  • 08 Mei 2007 - 10:25

    Eva:

    Ik ben blij dat je het nog subtiel verteld..aangezien ik je hele bed heb onder gekwijld ;)

    Leuk verhaaltje!! :)
    Ik mis jou ook :(

    kissesXXX


  • 17 Mei 2007 - 16:41

    Annemarie:

    Hey,
    Net terug uit Playa de Muro(Mallorca)).
    Was super bij Esme en ze doet het daar helemaal goed. Echt haar ding en ze woont aan het strand (pffff). En lekker weer daar 28 graden.De shows en de animatie zijn dan ook erg leuk om naar te kijken. Ze heeft weinig tijd maar soms had ze vrije uurtjes of een vrij daggie.Gelijk gebruik van maken. Als het goed is is Ruud bij je. Veel plezier samen en have fun in New York. Tot de volgende keer en bijna tot gauw.xxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Chicago

Dominique
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 42661

Voorgaande reizen:

01 Juli 2006 - 10 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: