11 days with Boukje - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Dominique Mater - WaarBenJij.nu 11 days with Boukje - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Dominique Mater - WaarBenJij.nu

11 days with Boukje

Door: Do__

Blijf op de hoogte en volg Dominique

14 Juni 2007 | Verenigde Staten, Chicago

Nu zitten de bezoekjes van vriendjes/vriendinnetjes en familie er toch echt op! Mijn vriendinnetje Boukje is afgelopen maandag weer richting Nederland gevlogen nadat ze hier 11 dagen heeft doorgebracht. 11 superleuke dagen welteverstaan! :D

1 juni mocht ik nogmaals naar O'hare rijden. (De weg daarnaar toe kan ik dromen ;) ) Dit keer was Boukje te gast! Eenmaal bij mij thuis aangekomen begon het 'gedoe' al! "What is her name??" (vele noemden haar hier Bokje) Maar na even oefenen kon Scot het in ieder geval aardig. ;)

Gelijk de eerste avond merkte ik al dat Boukje een echte Die-hard is! Gelijk clubben natuurlijk! De club (Ohm) viel ietwat tegen maar dat mocht de pret niet drukken! Toen rond een uurtje of 1 toch maar naar huis want de volgende dag moesten we er natuurlijk ook weer tegenaan! :)

En ja hoor! De volgende morgen stond ze fris en fruitig weer voor me! *zo zie ik het graag* *respect* Deze avond was het zover en mocht ze mijn favoriete restaurant uitproberen. Maar ook bij haar viel de Sushi niet zo in de smaak! Dus was de eer weer aan mij om een tweede bord leeg te maken. *Daarom hoor je mij niet klagen* ;)

Boukje heeft hier ook de liefde van haar leven gevonden, alleen hij haar nog niet omdat hij nog maar 11 jaar jong is :D Mijn buurjongetje viel erg bij haar in de smaak. En aangezien hij haar de hele tijd achterna zat met het gruwelijke insect genoemd Cicada, zal hij haar ook wel leuk vinden (je kent het gezegde: meisjes plagen kusjes vragen ;) )
Een cicada is een soort van reuze vlieg die een heel irritant geluid maakt. Ze zijn best creepy, maar doen echter niets. (De kids zijn er uren zoet mee) Boukje was als de dood voor deze beesten. (Die eens in de 17 jaar uitkomen in Illinois en een paar omliggende staten. En hier dan vervolgens een maand rondzwerven)Ze heeft hier wat afgerend! ;)

Even in het kort.
We hebben deze 11 dagen: superveel gelachen, (bij)gepraat, dom gedaan, sight-seeing gedaan, feestjes gevierd, veel gegeten/gedronken, mossels gegeten, op het strand gelegen, plannen gemaakt, ticket naar Spanje geboekt, in een doos gezeten, bordjes van hekken afgejat ;), weer gedronken, eten aan zwervers gegeven, met zwervers gepraat, met de buren gehangen en nog veel meer so-called gaafs! :)

Aangezien we elkaar niet supergoed kenden waren we een beetje 'bang' hoe het zou gaan samen. Maar onze liefde voor elkaar is eigenlijk alleen maar gegroeid laat maar zeggen ;) :D Vond het heel gezellig met je Bo!

Tja, en dan zit mijn jaar in Amerika er bijna op! :( Of ik zin heb om terug te gaan?
Dat gevoel is heel dubbel. Het eerste antwoord wat in me opkomt is: nee! *to be honest* Maar ik heb wel zin om mijn nederlandse vriendinnetjes en vriendjes weer even te zien, en niet te vergeten mijn ouders! Maar ook nu wil ik eigenlijk nog niet over mijn vertrek schrijven. Ik wil er nog even niet (teveel) aan denken! Het weer is hier super, de mensen om me heen zijn super... en daar ga ik zolang het nog kan nog even van genieten. En zodra het afscheid moment daar is, zal ik nog een klein eind schrijven.

SEE YOU ZOEN!

Do

  • 14 Juni 2007 - 03:31

    Do:

    Jeez, wat een leuk verhaal weer...

    Goed gedaan Do

  • 14 Juni 2007 - 12:26

    Annemarie:

    hey Do,

    Ja dat gevoel heeft esme ook als ze naar huis gaat tegen die tijd. ook heel dubbel.Alles draaid wel door in het Veen. Maar gelukkig ben je heel erg welkom en kan er weer geknuffeld worden.Maak er nog een giga leuke tijd van met de kids en de rest. Ik denk dat je alweer een volgend avontuur op je lijstje hebt staan.Helemaal goed. See you.xxxxx

  • 15 Juni 2007 - 11:45

    Sophia:

    Hoi lieve Dominique

    Leuke foto's op je space daar kan je inderdaad wel zien dat je je goed vermaakt geniet er i.d.d. nog maar van
    enne wij zien je (graag) wel weer.

    Dikke kus van thuis

  • 19 Juni 2007 - 14:36

    Boukje:

    Hahaha.. Goedzo, je mag best trots op jezelf zijn ;)

    Ik vond t ook super lieve Do!

    Kus!

  • 14 Juli 2007 - 09:55

    Lieke:

    ee do,

    vanaf wanneer ben je nu weer in NL? d8 dat je jaar ook bijna was afgelopen!

    kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Chicago

Dominique
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 42661

Voorgaande reizen:

01 Juli 2006 - 10 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: