I left my heart somewhere in North America.. - Reisverslag uit Veenendaal, Nederland van Dominique Mater - WaarBenJij.nu I left my heart somewhere in North America.. - Reisverslag uit Veenendaal, Nederland van Dominique Mater - WaarBenJij.nu

I left my heart somewhere in North America..

Door: Do__

Blijf op de hoogte en volg Dominique

25 Juli 2007 | Nederland, Veenendaal

Na een toch vrij vlugge vlucht vanuit Chicago naar NY, vanuit NY naar London en vanaf London naar Amsterdam, ben ik weer in Nederland, Veenendaal.

Afgelopen jaar is omgevlogen. Ooit liet ik me door iemand vertellen dat ik op een punt zou komen en niet meer weg zou willen uit Elmhurst, Illinois. En die persoon kreeg gelijk.
Mijn jaar begon stroef. In Nederland had ik m'n vrienden, familie en vriendje achter gelaten om aan een nieuw leven te gaan beginnen. En ik zou het zo opnieuw doen. Ik heb vrienden voor het leven gemaakt die ik nu al mis! Ook kon ik geen beter hostgezin wensen!

6 dagen gelden reed ik nog in 'mn' Chevrolet Suburban langs lake Michigan met de Skyline van Chicago op de achtergrond. Nu rijd ik op mn brakke fietsje door Veenendaal. :(
Ja, ik heb de verkeerde keus gemaakt, en ben terug gekomen naar Nederland.

Tuurlijk zal ik hier misschien straks ook mijn draai wel weer vinden, maar mijn hart ligt voorlopig nog even in noord Amerika.

Kus

  • 25 Juli 2007 - 20:50

    Denise:

    lekker sukkeltje ben je ook.. weet je nog hoe we aan de telefoon praatten in het begin? Heimwee!! maarja, niets is zo veranderlijk als een mens... Je gaat in September alweer terug.. daarna kan je alsnog een juiste beslissing nemen...
    Probeer eerst maar ff lekker je draai hier te vinden.. enne.. ik hoop dat je koffer snel terug is!
    KUS! Enne.. kijk Veenendaal is natuurlijk wel een gehucht he.. niet te vergelijken met Krommenie ;-)

  • 26 Juli 2007 - 08:53

    Annemarie:

    Do, zijn je koffers al terrecht?? ik hoop het wel voor je kan je eindelijk je american clothes showen. Heb een catwalk in de tuin. Echt waar vraag maar aan je mother.Dus bij deze see you op de catwalk!!!!!!! Maak er maar wat van in het Veen. knuf xx

  • 29 Juli 2007 - 09:38

    Lieke:

    been there done that!! ik weet wat je bedoelt!!!

    heel apart hoe erg het kan verandere in een jaar tijd!!!

    heel veel suc6 komende tijd!!
    kus

  • 05 September 2007 - 08:25

    Evanita:

    En je zit er weer 10 dagen!
    Joehoe! ;)

    kusssss

  • 03 September 2008 - 20:54

    Christina:

    hey ik weet heel goed hoe je je voeld dat heb ik ook is gedaan maar na een jaar of twee jaar ben ik terug gekeert naar de plaas waar ik me goed voelde groetjes christina

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Veenendaal

Dominique
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 3535
Totaal aantal bezoekers 42661

Voorgaande reizen:

01 Juli 2006 - 10 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: