Berichtje - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Dominique Mater - WaarBenJij.nu Berichtje - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Dominique Mater - WaarBenJij.nu

Berichtje

Door: Do__

Blijf op de hoogte en volg Dominique

25 April 2007 | Verenigde Staten, Chicago

Ik was wat oude berichtjes van mezelf aan het teruglezen op deze site, en wat me opviel is dat ik rond deze datum vorig jaar wist waar ik heen zou gaan. Nu is het een jaar later. Ik ga nog geen afscheidsspeech geven want zover ben ik nog niet. Ik heb nog teveel leuke vooruitzichten!

Afgelopen weekend was het eindelijk warm! (in tegenstelling tot in Nederland) 28 graden! Elke morgen als ik Izzy wakker maak en ze ziet de zon schijnen vraagt ze of ze een rokje aan mag. (het liefst gaat ze geheel in het roze gekleed ;) ) Ze is pas 7, maar al een echte fashionista! :D Soms gaan we ook wel eens samen winkelen (neemt ze d'r eigen roze tasje mee en haar portomonnee) en dan geeft ze zelf wel aan naar welke winkel ze graag wil. Meestal wil ze even langs Nordstrom. (soort Bijenkorf) En als ik dan iets leuks zie, maar ze is het er niet mee eens zegt ze: 'No, that's not my style'...
Echt supergrappig om dat uit een mondje van een 7jarige te horen komen. :)
Luca groeit als bloemkool! Ik fohn elke ochtend zijn haar en het lijkt wel alsof ik elke dag een stuk hoger ga met de fohn! Vandaag was het pizzadag op hun school en ik had me aangemeld als vrijwilliger in Luca's klas. Toen ik binnenkwam lopen was hij helemaal trots dat 'zijn' nanny in 'zijn' klas was! (hij gaf me dus ook een extra lange knuffel zodat iedereen het zag ;) )
Elke morgen en avond geven ze je een knuffel en zeggen ze dat ze van je houden. Dan weet je denk ik als Au Pair wel dat je het 'goed' doet. En ik kan en wil me ook nog niet voorstellen dat als ik straks wakker word in Nederland ik hun gezichtjes niet meer zie :(
Maar.. zoals ik al zei.. daar ga ik voorlopig nog niet aan denken, laat staan over praten!
(of deed ik dat al?)

Aanstaande vrijdag komt mijn 2e helft naar deze kant van de oceaan, Evanita! America.. Brace yourself! ;)

*Dit was even een berichtje tussendoor*

Kusjes,
Do

  • 25 April 2007 - 19:17

    Truus:

    'gewoon ff tussendoor' Moet ook niet gekker worden hoor Do! ;-)

  • 25 April 2007 - 19:39

    Geertruda:

    Jeetje mina zeg.. je hebt het wel leuk he in Amerika... Je komt toch wel terug?

  • 25 April 2007 - 20:01

    Anouk:

    Wauw, klinkt echt goed zeg. Misschien dat mijn jaar na deze studie idd toch wel een jaartje au pair wordt...
    Je zal idd wel een hele band met die kids opbouwen.
    Veel plezier nog meid!!
    Liefs

  • 25 April 2007 - 23:54

    John:

    Hey Do,

    Heb er net 35 uurtjes opzitten in de bus. Eén nacht Cancun en het zit er voor mij op... Terwijl jij nog eventjes je kids mag blijven knuffelen in Chicago ;)

    Hou je taai!

    John

  • 26 April 2007 - 09:05

    Steven:

    Heee Do, zo te zien heb jij het nog prima naar je zin daar! Harstikke leuk om te lezen, en die kids, wat een schatjes:)

    Zo, dat was ff mijn softie-beriggie, ik moessut tog even kwijt:-D

    Enjoyy!!
    Greetzz Steven


  • 26 April 2007 - 10:39

    Sophia:

    Hoi lieve dochter ja de tijd gaat snel
    nog even genieten en vooral ook van je bezoekjes die nog op je agenda staan.
    Ja en straks afscheid nemen zal best moeilijk zijn,ikweet het nog als de dag van gisteren en ben blij als ik jouw koppie straks weer zie.Have FUN met Eva
    maar dat zal wel lukken.Zie je wel ze komen helemaal naar Elmhurst om jou te zien.

    Lieve groeten en KNUFFELS from HOMExxxx

  • 26 April 2007 - 13:00

    Annemarie:

    Hey Do,

    Ik kende je als een kleine meid en dit verhaal over de kleding komt me niet onbekend voor. ahaha Zie je nog rondlopen in mooie jurken en andere kledingstukken. Ik ben toch blij dat je huiswaards keert. En ik ken nog iemand die dan heel blij wordt. Knuffel en kiss.
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 26 April 2007 - 20:53

    Çhenta:

    Dooo
    Leuk dat je het nog zo naar je zin hebt.
    Ga dr een gezellige tijd van maken met eva.
    Volgende week bevrijdingsdag zonder jou. :(
    Heb de vorige keer zo met je gelachen! Haha Of was dat al weer het jaar daarvoor?
    Ik moet je teleurstellen we heben al super lang mooi weer. Vandaag en gister was t denk ik ook wel bijna 28 graden. 40 dagen al geen regen. Gekke Nederland.
    Leuke foto's!

    kus

  • 29 April 2007 - 12:37

    Anke:

    He hoi Do! Ik was ook weer even op je site aan het kijken wat ik overigens regelmatig even doe met veel plezier:) echt leuk om af en toe even te kijken en te lezen wat je allemaal meemaakt. Ik was vorige week nog een dagje in DEN BOSCH aan het kroegen bridgen en toen moest ik nog even aan ons gezellige weekendje daar denken weet je dat nog? Verschillende cafeetjes kwamen me nog erg bekend voor haha ... nou geniet jij nog maar even en groetjes he ... Anke en ook van Frans

  • 05 Mei 2007 - 18:08

    Martine:

    hoi,
    ik kwam via surfen op jou waarbenjij.nu pagina terecht.. en ik was een beetje verbaasd, want de familie waar jij in zit ken ik een beetje, tenminste was de au pair voor jou talyah en is Pam de counseler.
    Ik was nl in 05/06 au pair geweest in chicago!
    groetjes martine

  • 07 Mei 2007 - 16:58

    Eve:

    It was amazing!!
    ;)

    XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Chicago

Dominique
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 42661

Voorgaande reizen:

01 Juli 2006 - 10 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: