Not much goin' on - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Dominique Mater - WaarBenJij.nu Not much goin' on - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Dominique Mater - WaarBenJij.nu

Not much goin' on

Door: Do__

Blijf op de hoogte en volg Dominique

04 Februari 2007 | Verenigde Staten, Chicago

Koude dagen. Ijskoude dagen! Op dit moment vriest het 25 graden en ligt er sneeuw. Overdag schijnt het zonnetje en als je vanuit je warme huisje naar buiten kijkt lijkt het alsof het lekker warm is! (even niet naar de sneeuw en de kale bomen kijkend ;) )Maar de werkelijk dringt goed tot je door als je 1 stap buiten de deur zet.

De afgelopen weken zijn rustig verlopen. Gezellig met z'n allen thuis. Absoluut niet voor de buis, want.. oh! wat ontieglijk veel reclames tussendoor! :( Ik heb daarom ook nog nooit zoveel tijd doorgebracht in de bioscoop. Maar gelukkig met mijn grote liefde hier, Amanda! ;) Vandaag wezen dress-shoppen voor Amanda, want ze vliegt donderdag naar Nederland! Haar vriend heeft een gala op school en daar moet ze natuurlijk bij zijn :)
We komen net weer bij de film vandaan. Ik heb in tijden niet zo'n slecht film gezien.(Because I said so) Na afloop snel terug naar de auto gerend want het is echt te koud om je buiten te vertonen. Ik start de auto..wil weg rijden.. gaat er een alarm af in de auto..lekke band..! Zucht... dat heb ik weer!

Voordat we uit gingen had Scot heerlijk gekookt! En hebben we gezellig met de buurvrouw erbij en een fles wijn alles opgegeten!Luca en Izzy zijn op dit moment aan het kamperen. In de kelder! :D

Eind maart is het spring break! Scot, Yvonne en de kids gaan op vakantie.. en aangezien ik geen zin heb om alleen een week thuis te zitten.. heb ik mijn ticket vandaag ook maar geboekt! Via Atlanta (even langs Denise) naar Central Amerika. Op naar de warmte!

Kus,
Do

  • 04 Februari 2007 - 08:32

    San:

    Heey lieve Do,

    Heerlijk... wakker worden op zondag ochtend met een berichie van daar ;-) !! Je had ook mee moeten gaan kamperen in de kelder man, TE RLXT !!!

    Maaruh, wat erg zeg, die kou !!! WOW... maar goed dat ik daar niet ben... Wat betreft die kou dan he ;-) !! -25 graden is wel echt HEEL erg koud, brrr...

    Enne, doe je goed... Voor jezelf een tocket boeken en de warmte op zoeken, leuk man !!

    Nou ik spreek je snel, sterkte met bikkelen in de kou !! We willen je wel met al je tenen en vingers weer terug, dus kleed je maar goed aan (A) !!

    Dikke Kus San

  • 04 Februari 2007 - 12:11

    Eefje:

    Ik kom je in mei wel warmte brengen! ;)

    O en ik hoorde dat ik je nog zou terug bellen?!!
    Ga ik vanavond doen..!
    kus.

  • 04 Februari 2007 - 18:07

    Denise:

    Oke.. daar moet ik dus niet naartoe Because I said so... Dacht namelijk dat het een hele leuke film was! Nou Dootje.. spreek je laterzzz
    Kus!

  • 05 Februari 2007 - 07:05

    Rutger:

    Hey Do, goed te horen dat alles goed met je gaat, idd wel erg koud niet.... Ben ook weer in t veen thuisgekomen, donderdagmiddag vanuit Seoul naar huis gevlogen. Natuurlijk gelijkt stappen enzo was wel leuk! Wanneer kom je weer s naar huis, heb je nu al zo lang nie gezien...... groetjes xx rutger

  • 05 Februari 2007 - 11:07

    Anouk:

    Hmmhh, sneeuw... Kunnen wij hier alleen nog maar van dromen geloof ik haha. Klinkt goed allemaal, tof ook, camperen in de kelder!;)
    Veel plezier in midden-amerika, klinkt weer geweldig zeg:)
    Kusje, Anouk.

  • 06 Februari 2007 - 23:05

    John:

    Brrrr koud!


  • 09 Februari 2007 - 10:06

    Jorien:

    Ha nicht!

    Ik heb je site (nu pas) ontdekt...maarre heb veel van je verhalen gelezen, hartstikke leuk! Fijn dat je het naar je zin hebt daar en volgens mij heb je genoeg buiten het gezin aan afspraken en tripjes. Lekker die vrijheid! Ik hoorde van oma dat je met de kerstdagen in Nederland was. Hoe was dat, zeker wel gek?!
    Wanneer kom je eigenlijk terug uit Amerika? Misschien kunnen we dan eens iets afspreken. Lijkt me erg leuk :) Maar goed, geniet van je leventje daar, in NL is namelijk ook maar gewoontjes.

    Liefs (K) Jorien

  • 09 Februari 2007 - 10:08

    Jorien:

    PS. Gefeliciteerd met oma! ;)
    Ik ga er vanavond naar toe.

  • 09 Februari 2007 - 23:57

    _Jeroen:

    Hoi Do,

    Leuk stukje weer om te lezen en idd dat kamperen in de kelder hoe cool ;-)

    Grtzx Jeroen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Chicago

Dominique
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 42661

Voorgaande reizen:

01 Juli 2006 - 10 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: