Crazy christmastime! - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Dominique Mater - WaarBenJij.nu Crazy christmastime! - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Dominique Mater - WaarBenJij.nu

Crazy christmastime!

Door: Do__

Blijf op de hoogte en volg Dominique

19 December 2006 | Verenigde Staten, Chicago

De kerstboom is binnen, de huizen zijn versierd, 'All I want for christmas is you!' wordt in alle winkels en op elke radio zender gespeeld en pas lag er zelfs bijna een halve meter sneeuw en vroor het 13 graden buiten! De kerst is in aantocht...

Vandaag reed ik naar de winkel om mijn laatste cadeautjes in te slaan. Hoe meer ik richting het winkelcentrum kwam hoe vaster het verkeer zat. Het stukje naar het winkelcentrum, waar ik normaal gesproken 15 minuten over doe, duurde nu bijna anderhalfuur! Niemand laat je er tussen met je auto als je van baan moet wisselen, de politie staat als een achterlijke met vlaggen te zwaaien welke kant je op moet gaan en al die ongeduldige amerikanen honken gelijk op de horn als je alleen al op je rem trapt om een oud vrouwtje voor te laten gaan! Haast, haast, haast! Eindelijk in de winkel aangekomen waar ik zijn moest, leek het wel alsof ik in een dierentuin aankwam, alleen het bordje 'verboden te voederen' ontbrak. Het leek net alsof alles gratis was. (helaas niet het geval) Aangezien de kinderen bijna thuiskwamen had ik geen tijd om in een wachtrij te gaan staan van een dik half uur, dus vertrok ik maar weer... misschien morgen nog maar eens proberen..
Alle straten zijn wel supermooi versierd net als alle winkelcentra. Het is alleen jammer dat kerst hier alleen om geld en cadeautjes draait, de echte reden waarom we kerstvieren wordt door velen vergeten...(denk ik)
Wel komt de hele familie bijelkaar, wordt er gedronken en niet te vergeten veel gegeten, dat hoort er natuurlijk ook wel een beetje bij ;)

Well, I wish you all a merry, merry christmas!

Hugs and kisses,
Do__

  • 19 December 2006 - 00:56

    De Kerstman:

    Ho Ho Ho..

  • 19 December 2006 - 00:58

    De Kerstvrouw:

    Ha Ha Ha..

  • 19 December 2006 - 00:59

    Je Roomie...:

    Hmz.. spannend verhaal hoor ;-) haha.. ik heb ook weinig beleefd hoor.. mn mams is er nu en ik heb het echt super druk met die kids, maar ook als reisgids.. ben blij als ik woensdag het vliegtuig in stap naar Washington.. Nou ik bel je nog daarvoor oke???
    Dikke smok! xxxx

  • 19 December 2006 - 01:00

    De Sneeuwpop:

    Hi hi hi..

  • 19 December 2006 - 01:02

    De Andere Sneeuwpop:

    Hu Hu Hu..

  • 19 December 2006 - 03:19

    De Sneeuwpop:

    Hi hi hi..

  • 19 December 2006 - 03:21

    Denise:

    Hey.. wie is die laatste sneeuwpop? Ik niet hoor.. die is ook niet zo grappig vind ik..

  • 19 December 2006 - 21:40

    Yvonne:

    Ha die malle Do. Come esta? Hier alles ok. Leuke stukjes schrijf je en gave foto's! Ik dans tegenwoordig 1 x per maand in een disco, tja hoe ouder, hoe gekker.... ben 28 kg afgevallen en draag spijkerbroek maat 29... life is great... ben verliefd en heb een leuke baan.... dag liefie fijne kerstdagen! dikke kus XXX

  • 19 December 2006 - 23:32

    Christian:

    maak er wat moois van he!

  • 20 December 2006 - 12:46

    Sophia:

    He lieve dochter van me IT'S A LONELY CHRISTMAS WITHOUT YOU.We wensen je hele fijne feestdagen met je Hostfamilie en een prettige jaarwisseling met Pris samen en veel gezondheid en heel veel liefde en volgend jaar weer hier oke? Dikke kus van ons hier thuisXXXX

  • 20 December 2006 - 15:49

    Anemarie:

    Lieve Do,

    We wensen je hele fijne kerstdagen en een zeer happy 2007!!!!
    Maurice komt morgen zijn haar knippen op zijn verjaardag door mijn eigen "leco". Ik zal er voor zorgen dat het een reuze kerst annex verjaardagskapsl wordt.
    De kou sluipt nu langzaam ook Nederland in. Brrrrrrrrr.
    Wel FF wennen, maar past wel zo voor de kerstdagen.

    Happy Holiday's xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 20 December 2006 - 19:43

    Opa Van Schoonhoven:

    hallo Do,
    alles gaat nog goed daar he?Ik geloof dat oma je een kerstkaart heeft gestuurd en ook ik wens je fijne dagen toe.
    Ik ben vandaag net uit het ziekenhuis ontslagen en moet voorzichtig bij komen van een longontsteking.
    Hartelijke groetjes en kus van oma en mij
    Opa...


  • 21 December 2006 - 19:51

    Marjolein Heuvelman:

    Hay Monieqie,

    hoe is het?? met ons goed

    mail je terug ??

    gr.

    Marjo.

  • 21 December 2006 - 22:26

    Evashizzle:

    Doooooooooooo___________
    Ik wens jou, mijn lieve vriendinnetje, ook fijne feestdagen!
    Uit het oog is niet uit het hart hoor! ;):)
    kussies

  • 23 December 2006 - 10:28

    Frans En Anke:

    He Dominique! Wij wensen jou een hele mooie kerst toe en een super 2007!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Chicago

Dominique
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 42712

Voorgaande reizen:

01 Juli 2006 - 10 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: