Halloween in Atlanta, vet gewoon! ;) - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Dominique Mater - WaarBenJij.nu Halloween in Atlanta, vet gewoon! ;) - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Dominique Mater - WaarBenJij.nu

Halloween in Atlanta, vet gewoon! ;)

Door: Do__

Blijf op de hoogte en volg Dominique

31 Oktober 2006 | Verenigde Staten, Chicago

Afgelopen vrijdag vertrok ik naar Atlanta om Denise op te zoeken.. Ik ben samen met haar naar New York gevlogen.. alleen werden we uit elkaar gehaald door Au Pair in america :( Maar onze liefde voor elkaar moet wel voor bestemd zijn geweest, want ik heb haar weer mogen zien in Atlanta, waar zij voor Au Pair speelt... en het weerzien was gewoon VET!

Bij aankomst ging het al gelijk goed, Denise moest onwijs nodig naar de wc, en liet mij in de auto achter op een plek waar je niet stil mocht staan. Klopt er een agentje op het raam (ik dacht dat het Denise was die grappig probeerde te zijn) en zegt dat ik weg moet rijden anders kregen we een boete.. Dus ik achter het stuur kruipen en net doen alsof ik wegreed... *pff..gelukkig trapte hij daarin, en 1 minuut later kwam Denise aangesloft..* Op naar een leuk weekend!

Vrijdagavond zijn we naar en Halloweenfeest geweest.. Maar aangezien we geen zin hadden om ons hele budget aan een kostuum uit te geven besloten we als 'Diva's' te gaan.. Zwarte jurk gekocht bij de TJ-Maxx (supergoedkoop) boa om, sieraden, make-upje.. en klaar waren Do en De! vol moed naar het feest, maar de moed zonk ons gelijk in de schoenen toen ze bij aankomst al aans ons vroegen als wat we nou precies verkleed waren.. *tja.. Dutch Diva's natuurlijk... duh!* uh... je moet toch wat zeggen...het feest was echt VET leuk! Sommige mensen hadden echt een heel kunstwerk aan. En Denise en ik besloten de volgende dag ook meer tijd aan onze outfit te besteden.

Zaterdag. Denise had een goed idee, we zouden naar het Aquarium gaan (de grootste ter wereld.. :D ) Wij helemaal opgewonden en hyperactief naar het aquarium toe, maar na 2 vissen en een otter gezien te hebben hadden we er al weer genoeg van. Dag 25 dollar! ;) maar VETTE schik dat we hadden. Die dag daarvoor waren we het er ook over eens dat de klok een uur terug ging. We hebben die halve dag op een verkeerde tijd geleefd, want hij ging *natuurlijk* pas op zaterdagnacht achteruit, maarja.. Beavis en Butthead zijn niet zo slim en doen het een dagje eerder! Toen we 's middags wat aan het eten waren in een restaurant zagen we een klok hangen, met de tijd een uur later.. Wij iedereen daar belachelijk maken omdat ze de klok vergeten waren om goed te zetten, komen we erachter dat wij het waren die verkeerd zaten.. :)... Toen verlieten we maar stilletjes het restaurantje..

'S avonds weer een halloweenparty. Wij gekleed in onze pyama's, tandenborstel mee en een fles bacardi en malibu. Jullie hadden ons moeten zien! *o... dat kan ook..op de foto's..* We besloten om Maren, een duits vriendinnetje van Denise mee te nemen naar een club. Maar omdat we een beetje aangeschoten waren zijn we dat meisje eigenlijk zo goed als.. vergeten en vergaten we engels te praten. Op naar club eleven50! Onze outfit was geslaagd, en het feestje ook wel!
Op de terugweg moesten we tanken. Denise en ik stapten uit (Maren lag geloof ik ergens achterin de auto.. ) Er stond een dakloze bij het tankstation, en ze kwam naast ons staan. 'Ze' liep heel erg te hijgen, liet een stuk van haar been zien en raakte toen Denise aan. Denise schrok zich rot en sprong in de auto, ik het tanken afgemaakt en kroop met knikkende knieen de auto in. Toen we weg wilden rijden zagen we dat de dakloze vrouw in haar broek had geplast, waren wij de freaky vrouwen in dit verhaal? De volgende dag moesten we nog een klein beetje bij tanken, en ik hoor Denise achter me zeggen: Huh? waar is de tankdop nou?...vergeten door de schrik...

Verder hebben we veel gewinkeld en gegeten! Heeeeel veel gelachen en plannen gemaakt. Ons eerste plan wat we gaan uitvoeren is van Chicago naar Californie rijden. Oftewel, de Route 66! Dit gaan we doen aan het einde van ons Au Pair jaar. We kenden elkaar hiervoor pas 4 dagen, maar het lijkt alsof we elkaar al jaren kennen. Ookal zit er 5 jaar leeftijdsverschil tussen ons, we zitten toch op heel veel lijntjes samen. Echt heel VET!

Atlanta is leuk om te zijn geweest, maar ik ben toch weer blij dat ik in Chicago ben, helaas zonder Denisutje! :(
Het was echt een VET weekend!

Kusjes,
Do__

  • 31 Oktober 2006 - 13:02

    Beavis:

    Hahahaha... ik lig hier helemaal in een deuk..! Echt VET grappig geschreven..
    KUSSSS

  • 31 Oktober 2006 - 13:03

    Beavis:

    Dat ben ik trouwens, Denise hahahaha Duh..

  • 31 Oktober 2006 - 15:16

    Eve:

    Maak ik hieruit op dat er een nieuw iemand tot beavis is verkozen???????
    Dat valt me van je tegen!

    Verder een geslaag weekend lees ik! ;)
    Maar ik had je al gesproken ofcourse!
    xx:)xx

  • 31 Oktober 2006 - 18:25

    Eve:

    d..geslaagD..:)

  • 02 November 2006 - 13:30

    Sophia:

    hoi Diva
    Ik had natuurlijk al van je gehoord dat je een fijn weekend bij Denise heb gehad. Leuk stukje weer om van je te lezen en fijn dat het goed met je gaat en dat je ook je ding doe en plezier maakt

    dikke kuss van thuis en een poot van chester

  • 02 November 2006 - 20:00

    _Jeroen:

    Hoe gaaf is dat? Halloween in the US vieren :) dat meisje had wel een zusje van je kunnen zijn..X Jeroen

  • 02 November 2006 - 22:29

    _Jeroen:

    Hoe gaaf is dat? Halloween in the US vieren :) dat meisje had wel een zusje van je kunnen zijn..X Jeroen

  • 02 November 2006 - 23:39

    Chenta:

    Ziet er goed uit do!

  • 03 November 2006 - 08:08

    Jo:

    echt gaaf hoor Do!! R.E.S.P.E.C.T. voor je badjas!! hahaha echt leuk!
    moest je trouwens ook nog met die kinderen mee langs de deuren? of dat niet?

    spreek je snel weer!

    kus Jo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Chicago

Dominique
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 42717

Voorgaande reizen:

01 Juli 2006 - 10 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: