Niks bijzonders, maar toch... - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Dominique Mater - WaarBenJij.nu Niks bijzonders, maar toch... - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Dominique Mater - WaarBenJij.nu

Niks bijzonders, maar toch...

Door: Do__

Blijf op de hoogte en volg Dominique

24 Oktober 2006 | Verenigde Staten, Chicago

Even een berichtje,....

Af en toe vallen er al wat sneeuwvlokjes naar beneden hier, en vriest het. De bomen zijn al zo goed als kaal en iedereen maakt zich klaar voor de (strenge) winter. Ik heb het in Nederland al koud als het 1 graad onder nul is, hier is het 'gewoon' 20 graden onder nul, soms....
Alle grote winkels, zoals Macy's, zijn al versierd met kerstspulletjes. En zelfs gaan de Amerikanen er nu al op uit om kerstinkopen te doen, de mafketels!

Afgelopen weekend ben ik met Amanda wezen 'winkelen'. We besloten naar Oak Park te rijden (ongeveer 20 min. rijden) in plaats van naar Chicago. Nou, daar gingen we, chauffeur Amanda en navigatiesysteem Dominique... je raad het al wel misschien... de navigatie deed het niet zo goed.. ;) en zo kwamen we terecht in één of andere ghetto wijk. We waren omsingeld door alleen maar zwarte mensen! Rij je dan in je luxe auto'tje tussen van die oude Amerikaanse bakken met dikke grote negers erin *gruwel*. Toen we een beetje rondgereden hadden besloten we maar een bakje koffie te halen bij Starbucks. We liepen er naar binnen en iedereen keek ons aan alsof we geen kleren aan hadden. Met onze staart tussen onze pootjes haalden we (voorzichtig) een bakkie koffie, en sprongen de auto weer in. 2 uur later kwamen we op onze bestemming aan!

Volgende week is het Halloween! Natuurlijk volg ik de kudde en verkleed mezelf. Ik vlieg aankomende vrijdag naar Atlanta, dus daar vier ik Halloween. Het meisje (of moet ik vrouw zeggen Denise? ;) )waarmee ik naar New York ben gevlogen woont daar, en dus ga ik even op visite!

Kus Do__,





PS: ik wil toch nog even ingaan op het berichtje van ene Clarence? Ten eerste heb ik geen idee wie dit is, of wie zich voordoet als hem. Deze persoon liet berichtjes achter met dat ik een ander zou hebben hier in Amerika en dat ik vreemd zou zijn gegaan. Natuurlijk weet iedereen die mij kent wel beter, en zou ik zoiets nooit doen. Diep triest.

  • 24 Oktober 2006 - 19:14

    Oud Wijf..:

    maar gedraagt zich nog steeds als 16! haha..
    maarre, wat een gezeik zeg met die Clarence.. zeg maar dat je een hele oude vriendin hebt die hem wel even komt opzoeken anders ;-)
    Enne.. het weer is trouwens heel snel omgeslagen, het is hier ook koud! En ik heb dus geen winterkleren hier! Neem je jas en laarzen mee! Ongeveer 5/10 graden denk ik.. maar wel met lekker zonnetje..
    Zie je vrijdag!!!!!!
    Doeidoei
    KUS

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Chicago

Dominique
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 42711

Voorgaande reizen:

01 Juli 2006 - 10 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: