Verjaardag - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Dominique Mater - WaarBenJij.nu Verjaardag - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Dominique Mater - WaarBenJij.nu

Verjaardag

Door: Do__

Blijf op de hoogte en volg Dominique

13 Oktober 2006 | Verenigde Staten, Chicago

9 0ktober, mijn verjaardag!

21 jaar alweer! Ik begin al echt een ouwe bok te worden ;) Er is niet heel veel spannends gebeurd deze dag, want zoals ik jullie al eerder heb geschreven, was ik al mee uit genomen door mijn vriendinnen, het weekend voor mijn verjaardag. Wat natuurlijk wel heel leuk was (en nog steeds is) dat mijn moedertje bij mij op 'visite' kwam! Zondag pikte ik haar op van het vliegveld, en aankomende zondag gaat ze weer weg :(

's ochtends kwam ik in een versierde kamer binnenlopen en stond er een (zelfgemaakte :D) appeltaart klaar om mijn buikje in te glijden. Er stonden allemaal cadeautjes op tafel vanuit Nederland (die mijn mams had meegebracht!) En ik had ook een hele hoop kaarten en mailtjes! Zo kun je altijd toch merken wie er aan je blijven denken... altijd leuk! ;)

Iedereen bedankt voor de lieve mailtjes/hallmark e-kaarten en hyves-krabbels ;) en/of gewone kaarten! Annemarie bedankt voor de hele leuke Chester lijstjes, heel leuk gedaan!Marjo, thanks voor de handschoenen! (die heb ik nu al nodig, aangezien het hier al vriest en sneeuwt!) Eva, Jo en San, heel leuk al die dingetjes.. en natuurlijk het schaap ;) Maar die kaart was het leukst! :) Opa's en Oma's, bedankt voor een wat hoger saldo op mijn bankrekening ;) en pa uiteraard! En Dik en Ma, bedankt voor wat ik nog ga kopen met mams ;)

Leuk van jullie om mijn mams Nederlandse cadeautjes te laten importeren. En leuk om te weten dat jullie me toch niet helemaal vergeten zijn ;)

Hugs and Kisses,
Do__

  • 13 Oktober 2006 - 09:32

    Rutger:

    Hey Do, wist natuurlijk niet dat je jarig was maaaarrr beter laat dan nooit!! Gefeliciteerd! Groetjes Rutger

  • 13 Oktober 2006 - 17:59

    Denise:

    hey.. kwabbie, ff normaal hoor.. wat nou ouwe bok! ;-S

  • 15 Oktober 2006 - 10:59

    Evenizlle_:

    Tuurlijk wordt je niet vergeten! :) kussssssss

  • 16 Oktober 2006 - 10:49

    Jeroen:

    Graag gedaan Do'tje ;-)

  • 18 Oktober 2006 - 13:46

    Sophia:

    hoi do was geweldig om bij je te zijn ik heb een leuke en enerverende tijd bij je gehad het id goed om te zien waar je verblijft fijne familie en ook zeer gastvrij chicago is een geweldige stad

    dikke kus van je mams en natuutlijk van de rest hier

  • 29 Oktober 2006 - 02:17

    Diyar:

    Gefeliciteerd, beetje laat..maar dat geeft niet he;) Zomaar weg gegaan en niks tegen Diyar vertellen:( Gelukkig kwam ik je ouwe lui tegen in de kroeg, die mij beetje op de hoogte houden..:) Ik verwacht wel een uitnodiging binnenkort:P ciao xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Chicago

Dominique
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 89
Totaal aantal bezoekers 42713

Voorgaande reizen:

01 Juli 2006 - 10 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: